loading...
فيس بوك-يو(عكس سوالي و..)
تبليغات

***

آزاده بازدید : 121 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

دلم یک دوست میخواهد
که اوقاتی که دلتنگم
بگوید: خانه را ول کن
بگو من
کی......کجا باشم؟!!

دلم یک دوست میخواهد
که اوقاتی که دلتنگم
بگوید: خانه را ول کن
بگو من
کی......کجا باشم؟!!

 

*************


زن بودن این است..
بهونه میگیری...
قهر میکنی...
اشتی میکنی...
هر حرفی میزنی...
گاهی هم سکوت میکنی..
خلـاصه خودتو به هر دری میزنی تا...
عشقت بفهمه امروز براش دلتنگ شدی...
ولی ممکنه اون هیچوقت معنی کاراتو نفهمه....
و این کارات باعث شه اون برای همیشه بره...
کاش میفهمید....

*********************



اس ام اس

***************

عشق یعنی....

یه جوری نگاش کنی انگار قحطیه آدمه....

************

كاش میشد لاغر کنم خیلی لاغر...

بیست کیلو بشم!

ده کیلو بشم!

نه! ... ...

سنگینه براش...

پنج کیلو شم ...

تا دوباره برم رو " پاهای مــامــانم " بخوابم

مادرم دوستت دارم

Sleep-Baby.jpg
***********

مورد داشتیم دختره از بس پروتز کرده رفته استخر رو آب مونده{-15-}

 

 

***************

ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺷﺐ ﺩﻳﺮ ﻣﻴﺎﺩ ﺧﻮﻧﻪ
ﺯﻧﺶ ﺩﺍﺩﻭ ﺑﻴﺪﺍﺩ ﻣﻴﻜﻨﻪ

ﻣﻴﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﻣﻨﻮ ﻧﺒﻴﻨﻰ ﭼﻪ ﺣﺴﻰ ﺑﻬﺖ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺪﻩ ؟
ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻰ ﻣﻴﮕﻪ ﺧﻴﻠﻰ ﻋﺎﻟﻰ ﻣﻴﺸﻪ !

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮔﺬﺷﺖ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺯﻧﺸﻮ ﻧﺪﯾﺪ

ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﮔﺬﺷﺖ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺯﻧﺸﻮ ﻧﺪﯾﺪ

ﺭﻭﺯ ﺳﻮﻡ ﻫﻢ ﮔﺬﺷﺖ ﺑﺎﺯﻡ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺯﻧﺸﻮ ﻧﺪﯾد ...
.
.
.
ﺧﻼﺻﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻭﺭﻡ ﭼﺸﻤﻪ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﺑﻬﺘﺮ ﺷﺪ ﻭ ﺗﻮﻧﺴﺖ ﺍﺯ ﮔﻮﺷﻪ ﭼﺸﻢ ﺯﻧﺸﻮ ﺑﺒﯿﻨﻪ !!{-81-}

**************


مورد داشتیم دختره اِنقَده آرایش کرده بوده
.
.
.
.
.
.
داداشش تو خیابون نشناختتش بهش شماره داده


sleeping

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشمافيس بوك يو؟ .....
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 9,176
  • بازدید کلی : 63,574